نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و حالا حضور رئال مادرید ...

و حالا حضور رئال مادرید ...

دیبالا دیگر ستاره جهانی محسوب نمی شود و او پس از بازگشت آلوارو موراتا به تورین با اسپانیایی تا حدودی به عنوان یک بازیکن جانشین تبدیل شده است و افت شدید بدنی او و همچنین دور بودن از شرایط بازی باعث شده تا زمزمه هایی مبنی بر ترک تورین شنیده شود و حالا به نظر می رسد رئالی ها تصمیم دارند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

 

زیدان سرمربی رئالی ها همواره به دیبالا ابراز علاقه کرده و او را جزو بازیکنان محبوب خود نام برده و حالا در این شرایطی که دیبالا افت کرده و هنوز هم به تمدید قرارداد با یوونتوسی ها چراع سبز نشان نداده، بهترین فرصت برای رئالی هاست تا او را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنند.

 

توتو یووه در این رابطه نوشت:

 

رئال ها تصمیم دارند یکی از بازیکنان خود را به همراه مقداری پول به یوونتوس پیشنهاد دهند تا بتوانند از شرایط افت دیبالا و کاهش قیمت او نهایت استفاده را ببرند و ستاره ی آرژانتینی را خریداری کنند.

 

توتو در ادامه نوشت:

 

البته این فقط خواسته ی رئالی هاست و یوونتوس هنوز هیچ واکنشی نسبت به شرایط دیبالا و عدم تمدید قرارداد او نشان نداده و به نظر می رسد یوونتوس و انیلی در حال تفکر بر روی پروژه ی دیبالا می باشند تا بهترین تصمیم را برای حفظ با خروج او اخذ کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: